Eilisistä kiireistä ja puntarin etsiskelyn epäonnistumisesta johtuen tulos vasta tänään, eli *tattadadaaaaaaaa*: 78,9 kg.

Sellasta.

Menen nyt vähän sillä "joulun jälkeen taas"-mentaliteetilla. Selvää on, että tämä tapa ei toimi, sen sijaan vähän epäselväksi on jäänyt se, mikä sitten toimii. Liikunnan lisääminen (tai siis yleensä jonkinlainen liikkuminen) olis ainakin yksi konsti. Se, miksi paino ei pudonnut ekan kahden kuukauden aikana kun olin täysin karppiruokavaliolla on mulle ihan täysi mysteeri edelleen. Olis varmaan pitänyt yrittää vaan opetella ne syömisten merkkaamiset ja laskemiset, mutta kun ei vaan tuntunut olevan sellaiseen voimia. Voi olla että söin vaan liikaa. Hetken leikittelin sillä ajatuksella että merkkaisin vaikka tänne syömiset, mutta tuskin sekään onnistuu. Hyvä kun kerran viikossa saa painonsa tänne laitettua.

 Lapset on menossa vuodenvaihteessa hoitoon, tähän asti isänsä on ollut kotona aina silloin kun olen töissä. Äijä on ollut niin poikki, etten ole uskaltanutkaan mainita mistään uuden harrastuksen aloittamisesta. Silloin taas kun mä olen kotona on miäs töissä joten "vapaa-aikaa" ei mulla oikeastaan ole. Ehkäpä sitten vuodenvaihteessa vois jotain omaa juttua harkita. Selittelyähän tämä, toisaalta, mutta ei tämä turhan helppo tilanne ole nyt meillä. Onhan mulla tietysti tuolla yksi Pilates-video, jota en puolentoista vuoden aikana oo saanut edes pois muoveista... Että eipä tätä plösöilyä voi oikeestaan edes lasten piikkiin laittaa.

Näkemiin ensi viikkoon!