Huono päivä tänään. Taas. Kävin puntarilla aamulla, näytti 79,1. Mikä lie ihme heilahdus ollut tiistaina. Vituttaa niinku niin paljon.

En siis kahteen kuukauteen ole syönyt leipää, en perunaa, en riisiä, en pullaa, kakkua tai karkkia. Viimeisen viikon oon elellyt suunnilleen pyhällä hengellä ja jumalauta tässä on tulos. Panee ihmettelemään moisen dieetin tehoa, siis 2 kg kahdessa kuukaudessa. Naama on ku potkupallo, vaatteet puristaa ihantasan yhtä paljon ku ennenkin. Vituttaa kun mies ei ole ostanut pesuainetta, lapset kiljuu, uutta jääkaappia oon odottanut viimeisen kuukauden vaan ei kuulu (kiitokset vaan NetAnttilalle), vituttaa siis ihan kaikki. Viikon olen ollut yötöissä ja nyt onkin sitten vapaata, saa siivota täällä kotona viime viikon sotkut (ja se ei oo ihan vähän se). Mies on "hoitovapaalla", sanoutunut irti kaikista kotitöistä kun lastenkin kanssa on jo niin rankkaa. Mä jaksa tollasta äijää, vituttaa jo kun näkee.

Emmä tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Kai se olis sama palata vanhaan mässytykseen kun ei dieetistäkään kerran apua ole. En oikein muuta syytä keksi ku toi mun yötyö, aikaisemmin olen laihtunut kyllä ihan hyvin aina ku oon vaan jaksanut yrittää. Ei kovin valoisalta näytä tulevaisuus.

Aargh.